INPEKTOR DS. PŁAC

CENTRUM USŁUG WSPÓŁNYCH W KAWĘCZYNIE

Identyfikacja oferty
Identyfikator oferty: StPr/24/0301
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Data dodania oferty do CBOP 17.04.2024
Oferta ważna do: 30.04.2024
Dane firmy/przedsiębiorstwa
Nazwa firmy: CENTRUM USŁUG WSPÓŁNYCH W KAWĘCZYNIE
Adres: 62-704 Kawęczyn 48, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Profil działalności:
Wymagania
Zawód:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Jezyki:
Uprawnienia:
Inne wymagania: Wymagania formalne (niezbędne): a) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; c) posiadanie stanu zdrowia umożliwiającego pracę na w/w stanowisku; d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; e) wykształcenie średnie i min. 4 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i min. 3 lata stażu pracy; f) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe związane z naliczaniem płac g) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: a) co najmniej jeden rok doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac w jednostkach oświatowych; b) Znajomość ustawy Kodeks pracy; c) Znajomość ustawy Karta Nauczyciela i Prawo Oświatowe; d) Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i przepisów PEFRON e) Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych f) Znajomość ustawy o pracowniczych planach kapitałowych g) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i RODO h) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy; i) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej; j) Znajomość ustaw i rozporządzeń o pracownikach samorządowych i ich wynagradzania; k) Łatwość komunikacji pisemnej i werbalnej; l) Rzetelność, sumienność, dokładność, systematyczność i dobra organizacja pracy ; ł) Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność i odpowiedzialność; m) Umiejętność pracy w zespole n) Umiejętność obsługi komputera, programu Vulcan- płace, programu Płatnik- ZUS, poczty elektronicznej, Word, Excel; o) Umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych GUS, SIO.
reklama
Stanowisko pracy
Zakres obowiązków: - w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami dla pracowników CUW i jednostek obsługiwanych, - nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, itp. - nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządza ichwykazy, - w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań, zasiłków itp. prowadzenie spraw finansowych związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, - przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników, - w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciu o obowiązujące przepisy, - w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4, - prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp. - wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, - wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów, - sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych, - uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, - wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków, przygotowuje i wystawia dokumentację podatkową PIT, wystawia zaświadczenia Rp-7, wystawiania zaświadczenia dotyczące okresów zasiłkowych pracowników; - obsługuje program Płatnik i VULCAN; - odpowiada za przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującą instrukcją archiwalną; - sporządza sprawozdania: GUS,SIO - inne działania związane z pracą na stanowisku, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez przełożonego
Liczba wolnych miejsc pracy: 1
Warunki płacy i pracy
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2024
Miejsce pracy: Polska
Województwo: wielkopolskie
Powiat: turecki
Gmina: Kawęczyn
Miejscowość: Kawęczyn
Minimalne wynagrodzenie brutto mies./godz.: od 4 900 PLN
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Praca w wolne dni:
Zatrudnienie od zaraz:
Zapewnienie zakwaterowania:
Zapewnienie wyżywienia:
Sposób Aplikowania
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 62-704 Kawęczyn 48, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu:
Nr telefonu:
E-mail:
Czy oferta jest finansowana z PFRON:


źródło:Centralna Baza Ofert Pracy (2024-04-29 11:55)