Ograniczenia w dostępie do urzędów. Powodem oczekiwanie na wynik testu u jednego z pracowników.
Jak informuje Urząd Miejski w Turku oraz Starostwo Powiatowe, od dzisiaj tj. 23 czerwca profilaktycznie wprowadzone zostały ograniczenia w dostępie do budynku przy ul. Kaliskiej 59. Jaki jest powód wprowadzenia takiego ograniczenia wyjaśnia UM Turek?
Wg informacji zamieszczonych na stronach internetowych wymienionych urzędów wprowadzone ograniczenia są działaniami profilaktycznymi w zakresie przeciwdziałania SARS-CoV-2. Ograniczenia mają trwać do 2 lipca 2020 r. w zakresie dostępu do urzędów zlokalizowanych przy ul. Kaliskiej 59. W przypadku koniecznej wizyty w budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego, kontakt z pracownikami będzie ograniczony do kontaktu telefonicznego.
- W tym celu w holu budynku jest dla Państwa dostępny aparat telefoniczny oraz numery kontaktowe do poszczególnych urzędników. Podczas rozmowy w holu może być obecna wyłącznie jedna osoba. Pozostałe osoby muszą czekać na zewnątrz, zachowując bezpieczny odstęp. Kasa Urzędu Miejskiego jest nieczynna, wszelkie wpłaty należy dokonywać przelewem. - brzmi dalsza część komunikatu UM i Starostwa.
Dokładny powód wprowadzenia ograniczeń wyjaśnia w rozmowie z redakcją Turek.net.pl insp. ds. promocji miasta, komunikacji społecznej i mediów, Anna Michalak - Jedna z pracownic urzędu mieszka z osobami u których okazało się, że są podejrzenia zarażeniem COVID-19. Pracownicy tego wydziału zostali wysłani profilaktycznie do pracy zdalnej. Ta część wydziału została zamknięta. Ponieważ jest to wydział do którego często przychodzą ludzie z zewnątrz, dopóki nie będzie wyniku testu tego urzędnika, musimy ograniczyć dostęp do całego budynku urzędu.