Czwórka ma logo
Rozstrzygnięto konkurs na logo Szkoły Podstawowej nr 4 w Turku. Zwyciężył projekt poznańsko-turkowskiej agencji reklamowej. Nowy logotyp będzie uzupełnieniem funkcjonującego od kilku miesięcy nowego hasła szkoły: „Czwórka – nowoczesna edukacja”.
Zdanie, jakie organizatorzy konkursu postawili przez uczestnikami było ambitne: zawrzeć w znaku graficznym najważniejszą cechę „Czwórki”, czyli wieloaspektową nowoczesność. Bo „Czwórka” to nie tylko nowatorskie programy zajęć, najbardziej kompletna baza sportowa w mieście czy nowoczesne wyposażenie sal lekcyjnych, ale przede wszystkim zespół otwartych na nowoczesność nauczycieli, którzy nie wahają się wprowadzać innowacyjnych rozwiązań w pracy z dziećmi.
Mimo że szkoła nie przewidziała nagród dla zwycięzców, na konkurs napłynęły zarówno projekty amatorskie, jak i zgłoszone przez profesjonalnych grafików i artystów. Kilka było tak ciekawych, że o wyborze najlepszego musiało zdecydować głosowanie. Ostatecznie, jury złożone z dyrekcji i pracowników szkoły zdecydowało, że logiem „Czwórki” zostanie projekt autorstwa Mateusza Chęclewskiego z firmy HESNA.
Logo będzie używane jako oficjalny symbol szkoły i umieszczane na szkolnych gadżetach, dokumentach, w korespondencji, na nowej szkolnej stronie www i oczywiście we wszelkich folderach, ulotkach i reklamach.
Wybór logo kończy pierwszy etap budowy nowego wizerunku placówki, który do tej pory nie nadążał za dynamicznymi zmianami w szkole.
materiał prasowy

Marcin Derucki dla Turek.net.pl
Redakcja Turek.net.plFB
email: redakcja@turek.net.pl
telefon: 787 77 74 72