Specjalista ds. obsługi klienta w Ambro Express
Dołącz do nas! Zostań Specjalistą ds. obsługi klienta w Ambro Express, wiodącej firmie w branży kurierskiej.
Nasze wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Odpowiedzialność.
- Znajomość języka angielskiego.
- Obsługa poczty mailowej.
- Kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi oraz odbiorcami przesyłek.
- Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami.
- Umowę o pracę.
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Samodzielne stanowisko pracy.
- Pracę w młodym, energicznym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji CV na adres e-mail: karolina.figurska@ambro.pl